Persaccreditatie aanvragen

Wil je als mediavertegenwoordiger bij een beurs van Koninklijke Jaarbeurs aanwezig zijn? Meld je dan uiterlijk drie dagen voorafgaand aan de beurs aan via onderstaande accreditatielinks of stuur een mail naar persinfo@jaarbeurs.nl. Daarna bevestigen we de goedkeuring per e-mail. Koninklijke Jaarbeurs hanteert geen registratiekosten voor geaccrediteerde persvertegenwoordigers.

Het is mogelijk om je als pers te accrediteren voor de volgende beurzen bij Jaarbeurs:

Voorwaarden voor persaccreditatie
Journalisten van de schrijvende pers, radio, televisie en (pers)fotografen zijn met inachtneming van onderstaande voorwaarden welkom.

• Een geldige perskaart.
  • Journalisten van de schrijvende pers, radio, televisie en (pers)fotografen die in opdracht werken van erkende (digitale) nieuwsbladen en -media.*
  • Online media met een kwalitatief hoog bereik. Bij nieuwe websites vragen wij mogelijk om de meest recente gegevens over de bezoekers van de site.
  • Personen die werken voor een studentenpublicatie met een bewijs. Of een verzoek op schrift vanuit de opleiding.
    *Alleen journalisten en met naam genoemde leden van redacties komen in aanmerking voor persaccreditatie. Persaccreditaties worden niet verleend aan journalistieke hobbyisten. Niet-journalistieke werknemers (zoals leden van het management, assistenten, leden van de advertentieafdeling, enz.) gelden niet als journalist en kunnen wij geen persaccreditatie geven.

Het ophalen van jouw persbadge
Indien je je vooraf hebt geregistreerd, kan je jouw persbadge ophalen in de Perskamer van Koninklijke Jaarbeurs.

Accreditatie ter plekke
Na de sluitingsdatum vindt de accreditatieprocedure plaats in de Perskamer van Koninklijke Jaarbeurs. Hierbij dien je een originele perslegitimatie en een geldig identiteitsbewijs te laten zien.

Interviewverzoeken
Heb je als mediavertegenwoordiger een interviewverzoek? Mail dan naar persinfo@jaarbeurs.nl. Vermeld in een e-mail je naam, telefoonnummer, medium, verzoek en deadline. Daarna nemen we contact met je op om het interview, indien mogelijk, in te plannen.

De Perskamer
Tijdens de beurs hebben de media de gelegenheid om hun artikelen uit te werken in de Perskamer. Onze persvoorlichters Esther Driessen en Elsje van Vuuren zijn aanwezig om eventuele (interview)aanvragen in ontvangst te nemen. De Perskamer bevindt zich op de begane grond van Koninklijke Jaarbeurs bij entree Oost. De persruimte biedt 15 zitplaatsen/werkplekken aan journalisten en fotografen. In de Perskamer is er gratis WiFi. De inlogcode wordt verstrekt in de persruimte.